Clock

joi, 12 iulie 2012

Unde mergem in concediu?

            In fiecare an, in aceasta perioada incepem sa ne facem planuri de concediu. Unii sunt deja in concediu. Dar pentru toti, ramane in fiecare an problema: unde mergem in concediu?
Depinde ce ne dorim! Daca vrem sa fim tratati cu aroganta, daca vrem camere murdare si menajere care fac curat numai contra spaga, mergem in Romania, la 2-3 stele, care au preturi de 5 si servicii de 1-2!
Daca vrem sa fim respectati ca oameni, sa avem camerele curate, mancare buna, etc., mergem in strainatate. Unde? Unde ne permitem! Bulgarii sunt foarte apreciati de romani, dar la fel si grecii sau turcii.
          De la prieteni am inteles ca atat grecii cat si turcii, stiu cu adevarat sa te faca sa te simti bine in concediu. De la cei care s-au cazat in Romania, am auzit mereu numai de rau. Nimeni nu mi-a spus vreodata ca s-a simtit bine pe litoral in Romania.
Ba camerele au fost infecte, ba n-au gasit loc de parcare, ba li s-a furat din camere, etc. Orice, numai sa nu te simti bine! Si ca o constanta de la toata lumea, spaga este la putere! Nu dai spaga, nu primesti nici macar lucrurile pentru care ai platit!
          La fel am patit si eu de cate ori am fost in Romania! Mizerie, hotie, tigani, manele, jeg uman, furt pe fata.
Sa nu mai vorbesc de restaurantele "faimoase" unde 100g cantareste cam 50-60g!
Tupeul celor care ofera cazare (aici vorbesc si de particulari), este infinit! Se poarta de parca ti-ar face o mare favoare ca iti iau banii! Nu uita sa-ti umble prin lucruri, sa te trateze cu aroganta si apoi mai au si nesimtirea sa te mai invite la ei si la anul!
Care este diferenta dintre gazdele de pe litoralul romamesc si cele din alte tari? Diferenta este imensa!
         Deci, daca vreti nervi, daca vreti sa fiti umiliti, stresati si furati, mergeti in concediu pe litoralul romanesc! Daca vreti sa fiti tratati bine si respectati, plecati din tara! Orice alta destinatie e mai buna decat mizeria din Romania!
        Concediu placut!

Un comentariu:

  1. Da,in privinta litoralului si eu sunt de parere ca la noi e o mare tiganie in absolut orice,cazare,mancare,caini care iti provoaca voma prin aspectul dat de scabie,insa la munte lucrurile stau putin mai altfel in functie de zona.

    RăspundețiȘtergere