Clock

miercuri, 13 iunie 2012

Usturoiul chinezesc

           De mai multe luni, am o problema in Romania! Nu se mai gaseste usturoi romanesc, ci peste tot numai chinezesc! Din cate stiu, usturoiul si ceapa se cultivau traditional in Romania, dar vad ca in ultimii ani, acesta nu mai e de gasit! Oare chiar asa a ajuns Romania, sa nu mai aiba nici macar agricultura traditionala?
In supermarketuri am gasit chinezesc, la piata (unde chipurile, ar trebui sa fie "tarani"), tot chinezesc am gasit.
Mi se pare chiar ciudat sa cumpar usturoi din China, pentru ca l-am incercat si nu are nici un gust! Este o leguma fada, uriasa, ciudata!
           Daca am ajuns sa importam o leguma banala din China, alaturi de multe alte sute de mii de prostii, e grav! Chinezii au reusit perormanta de a "construi" oua 100% artificiale! Produc cele mai multe si mai periculoase chimicale la nivel mondial, falsifica tot ce exista, incepand cu brichete si terminand cu orase intregi! Eu unul n-am incredere in chinezarii! Intr-adevar, fac si lucruri bune, dar in Romania intra numai deseuri de la ei! Romania a ajuns o tara sufocata de produse false chinezesti, care alaturi de cele turcesti si de la alte popoare asiatice, fac din Romania o groapa de gunoi!
          Dar, din moment ce aceste lucruri se vand, normal ca vor exista in continuare...Mie nu-mi ramane decat sa ma minunez de "belsugul" de legume din piete: usturoi din China, varza din Olanda, rosii si ceapa din Spania, brocolli din Italia, cartofi din Egipt, sare din Grecia, apa din Franta, etc. O adevarata Uniune Europeana si Mondiala a legumelor! "Despre partea sanatatii, insa Doamne, sa ne ierti", vorba poetului, caci toate aceste legume demne de a poza in reviste, sunt purtoatoare de cele mai toxice si mai periculoase chimicale, cauzand boli foarte grave si chiar cancer!
Daca noi nu mai vrem sa muncim pamantul, o sa murim saraci si bolnavi, pricopsindu-i pe marii criminali ai lumii, care vor sa faca bani din orice. Nu le pasa ca ne putem imbolnavii, bani sa iasa! Deci, mergeti in piete si cumparati otrava, deghizata in fructe si legume din import!
             Spre norocul meu, eu am si o mica gradina in care mi-am cultivat legume sanatoase, dar problema e ca stocul va fi foarte mic, si in final voi ajunge si eu la oravurile din piete si magazine, chiar daca nu mereu!

3 comentarii:

  1. Mai este si iradiat ca sa tina mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Se mai gaseste ceva romanesc in magazine? Ca sunt chiar curios!

    RăspundețiȘtergere
  3. 100 % ai dreptate, din medicament l-au transformat in otrava, pentru ca romanii sunt mari consumatori de usturoi, mujdei ;)).

    Intrebare cui foloseste?

    In oras la mn era o farmacie acuma sunt peste 10, uneori una langa alta. O alimentatie deficitara conduce la boli.

    La un momenta dat au incercat sa interzica usturoiul, cum nu s-a putut, ni l-au stricat, evident ca efectele lui benefice nu mai exista acuma, din contra.

    Uitati-va ce au facut si cu sarea, pe caare au iodat-o, au adaugat un antiaglomerant derivat din cianura, care nu da altceva decat ...cancer, mai ales de tirodia. Exist studii facute in acest sens, in care rezultatele vorbesc de la sine. Apoi cantitatea de iod s-a dublat in sare, dupa aceste studii. Ne omoara cu buna stiinta.

    Aveti grija de voi!

    RăspundețiȘtergere