Clock

luni, 18 octombrie 2010

Turul televizunilor

          A te uita la TV astazi, inseamna sa pierzi timp, sa iti faci nervi si sa inchizi in cele din urma televizorul. Asta daca nu te uiti pe canalele Discovery, Animal Planet sau National Geografic, unde chiar ai ce vedea.
In rest, se poarta tiganizarea si manelizarea absoluta, fara nici o limita! O televizune (pe care nu vreau sa o numesc si de care mi-e sila), ne prezinta in frumoase telenovele cat de romantici si curati sunt tiganii, cum se inteleg ei cu toata lumea si mai ales cat de inteligenti si descurcareti sunt. Actorii care joaca cu atata pasiune rolul de tigani imi produc o mare sila, numai cand ma gandesc cat au putut sa se injoseasca pentru niste bani! Oare cat de jos pot cobori unii pentru bani? In cazul altora, nu e nevoie de rol, intrucat sunt chiar tigani si atunci intra mult mai usor in pielea personajelor. Ce mi se pare ciudat, este ca in stirile lor de la ora 5 ne arata cate crime, jafuri, violuri, etc. au comis tiganii, pentru ca mai apoi seara sa ne arate cat de cinstiti si boemi sunt tiganii de fapt. Cum nu isi bat nevestele, cum nu fura, cum nu se omoara intre ei, cum se duc ei cinstit la munca.

         Aceasta televizune a devenit un azil de tigani, homosexuali si toti degeneratii decazuti, care se autointituleaza vedete. Persoane pe care doar daca le vezi, ai o senzatie instantanee de voma, de scarba si de stres.
Pentru a scapa de influenta acestor "vedete" scabroase, infecte si nesimtite, mi-am scos din grila de programe pe ei si pe cei care fac emisiuni asemenea lor. Mi-e rusine ca exista in Romania astfel de televizuni, astfel de realizatori mercenari, care si-ar vinde si mamele daca asta le-ar aduce niste bani!
Lor li se aplica din plin celebra strigare de la greve: "iesi afara, javra ordinara"!

9 comentarii:

  1. E bine ca ls noi se uita lumea la OTV! :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pline de reclame jegoase toate televiziunile! Eu nu le mai urmaresc de mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu ma mai uit de mult timp la TV! Nu ai ce vedea! Numai crime, violuri si stiri negative! Mi-e sila de ce vad!

    RăspundețiȘtergere
  4. ati uitat si de lazarus-pescarus, care e produs tot de zero tv!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. pai n-ai la ce sa te uiti ca e plin de pitipoance si tigani peste tot. o tara manelizata si tiganita

    RăspundețiȘtergere
  6. i-a luat licenta lui DD! ce s-or face romanii care se uita? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. isi iau antena pe satelit!

    RăspundețiȘtergere