Conectaţi-vă

joi, 29 martie 2012

Mall de Bucuresti

        In ultimii ani Romania a fost invadata de mall-uri si acestea continua sa apara. Desi "e criza", romanii dau buluc in weekend in mall-uri si ii vezi cum se plimba. Unii ca la muzeu, altii mai si cumpara. Unii stau sa se afiseze la o cafea, pe care abia si-o permit, altii se etaleaza in "mari fitosi", in realitate niste bieti cocalari pricopsiti din furtul de fier vechi, droguri sau prostitutie.
         In general, mall-urile sunt frecventate de cocalari, tarani, retardati, pitipoance si mai ales tigani. Foarte multi tigani. Nu pentru a cumpara, ci pentru a se lauda apoi pe facebook cu poze facute in mall, ca au fost si au cumparat haine si parfumuri "de firma", pe care de obicei le ciordesc.
Ca mai sunt si oameni care intr-adevar vin sa cumpere ce au de cumparat si pleaca e adevarat. Dar, in marea majoritate, un mall este plin de oameni fara ocupatie, care vin doar sa se afiseze. Asemenea oameni imi fac o sila imensa, desi de multe ori sunt nevoit si eu sa merg intr-un mall din simplul motiv ca locuiesc foarte aproape de unul. Altfel, nu as merge. Dar sunt oameni care merg in mall zilnic, indiferent daca au sau nu bani.
Magazinele, desi au preturi mari, nu duc lipsa e clineti. Preturi mari sa fie, ca fraieri se gasesc pe toate drumurile.
        Asta e mentalitatea dezvoltata intr-o tara dominata zeci de ani de comunism, de lipsa de educatie, de lene si de dorinta de a parveni. De a parea altceva decat ceea ce sunt: niste oameni anonimi, care ar face orice sa iasa in evidenta. Desi, prin actiunile lor, nu fac decat sa arate ceea ce sunt de fapt: niste neica nimeni, care vor cu tot dinadinsul sa ajunga "vedete". Daca mai sunt si incurajati de jegurile de televizuni din Romania, orice tarfa care s-a culcat cu cine stie ce criminal interlop, e facuta "vedeta" peste noapte de catre anumite televiziuni care ii promoveaza contra cost! Iar aici, pe locul 1 se afla "fabrica de vedete" (mai ales tiganesti), cel mai infam post din Romania: Pro-tv, care ar trebui sa se numeasca "Prrom-tv", pentru ca sunt foarte atasati de etnie.
         E bine ca noi, cei care nu mergem la mall sa ne etalam bijuteriile (false) si hainele "de firma" (in realitate copii ieftine), sa nu cadem in aceeasi extrema ca mai sus-mentionatii "cetateni", care dau Bucurestiului un aer de mahala imputita si urat mirositoare!

Un comentariu:

  1. In mallul de la piata sudului e omor in fiecare weekend

    RăspundeţiȘtergere